roosinparijs.reismee.nl

Aston Martin enzoo

Bonjouuuur

Ik begin mijn blog gewoon telkens op dezelfde manier, origineeeeeel!! Nou even over wat er allemaal is gebeurd! Had ik trouwens verteld dat ik in een ASTON MARTIN RAPIDE heb gezeten en daarmee een rondje Arc de Triomphe heb gereden? (Ik weet trouwens niet precies of je het zo schrijft.. slecht he? Ik als parijzenaar..) Dat gebeurde op de meest gouden avond tot nu toe! Maar was het vergeten te vertellen. Korte samenvatting: Eiffeltoren, The blok(kroeg/club-achtig iets), rennend over rotondes heen, aangehouden door politie omdat we blijkbaaaar niet om 4 uur ‘s nachts over de arc de triomphe mochten rennen... en geëindigd in een van de meest vette clubs in Paris dicht bij Champs elysées : Le Duplex!

Ook ben er ik erachter gekomen dat mijn serieverslaving hier gewoon doorgaat! Eergisteren heb ik de laatste aflevering van Suits gekeken. (Guys, even serieus, kijk dit. Kijk dit gewoon.) En ik ben hard op weg om Rob net zo enthousiast te maken van series! (We zijn goed onderweg btw hehehe )

Laatst zei een vriendinnetje hier dat Parijzenaren niet in het openbaar eten... HA dan gedraag ik me lekker als een tourist!! Gister ook weer, zat ik met mijn broodje lekker in de metro te eten en dan zie ik gewoon die ogen staren hahaha! Okeee ik geef toe, zelf heb ik er een ontzettende hekel aan als mensen voor mijn neus gaan eten, maar hier gebeurt dat niet! (Ja beetje hypocriet van mezelf, maar ach) Ze hebben zelfs geen prullenbakken in de metro! Laatst heb ik zeker 20 min met mijn afgekaaide appel in me hand gezeten, die mensen keken me heel vies aan.. (De appel was lekker btw.)

Afgelopen zondag ben ik naar de Grand Prix blablablablla geweest! Gewoon paardenraces, alleen schijnt het een van de grootste in Europa te zijn. Het beste deel vond ik nog dat we daar uitstapten in een buurt waar veel bomen waren. HEERLIJKE geur. Mijn outfit voor die dag was een beetje alsof ik incognito moest zijn... Hoedje op (gratis naar binnen! Al heb ik die gekocht voor 15 euro en het kaartje was 4 euro... MAAR ik had het duidelijk nodig!!), zonnebril op, poncho aan en natuurlijk alles in het zwart. Awesome. Ik was heus niet brak.

Trouwens ik doe nu dus MMA (Mixed Martial Arts), suuuuuper awesome!! Samen met Candice, een canadees meisje, is het echt heel gezellig! Alleen heb ik gisteren volgens mij mijn teen gekneusd ofzo.. want ik kan praktisch niet meer lopen!

Rob en ik hebben ook al geprobeerd om alleen Frans te praten!! Oke we deden dat 1x in de supermarkt.. maaaar het idee is niet weg! Komt welllll...

Dat was weer even een update!!

Ciaooooooooooo liefs kusjes lebbers enzovooorts

Rozemarijn Klein Entink

Reacties

Reacties

Aafke en Ruud

Hoi Roos, fijn dat het je goed gaat.
We hebben begrepen dat je ouders en Sjoerd onderweg naar jou zijn.
Wij rijden morgen door Parijs naar huis en hebben er dan weer 3 weken Frankrijk opzitten.
Nu weer wachten volgend jaar.
Nog veel plezier en succes met je studie.
Tot later.

Gr. Aafke en Ruud

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!