roosinparijs.reismee.nl

Pfff... Rihanna en P-Diddy.. wat doen die nou weer hier?

Bonjooooour

Ben ik weeeer!! Nou ik heb me gister toch even wat leuks mee gemaakt, dus ik moest even me blog updaten! Afgelopen weekend ben ik echt niet lekker geweest, maar zaterdag besloot ik 's middags om toch even uit mijn warme, veilige, zonder mensen, maar met eten hol te komen om weer wat daglicht te zien!! Er scheen dus een ‘flash mob' te zijn bij de Eiffeltoren. Nou ik met Maarten ontzettend enthousiast daar heen natuurlijk. (Had nog nooit zo iets gezien, behalve op filmpjes op youtube.com) Stonden er alleen een stuk of 50 mensen bij elkaar een of ander LIED te zingen. Whoehoe... flashmob??? Beeeetje jammer. Mensen zongen ook nog eens vals. (Dat was de druppel.)

Vervolgens zijn we maar naar de kerstmarkt geweest op de Champs Elysées. Echt ge-wel-dig!! Allemaal bewegende lichtjes en van alles om te proeven! Nou als ik mijn paradijs wil beschrijven, zijn dit twee kenmerken die er zeker in zitten. Zeker dat alles om te proeven.. Het was dat ik nog erg misselijk was en ik maar zo'n halve (lees: gigantisch grote) wafel naar binnen schrokte, anders had ik me uitgeleefd!! Nou hij staat er nog wel even dus als Rikus and girlfriend volgende week komen, dan gaan we daar nog wel even langs!

NU HET MOOISTE. Na de kerstmarkt wilden we naar Lafayette toe omdat daar een grote kerstboom stond (best mooi enz.) dus wij sloegen een straatje in. Wie komen we daar tegen? Jaaa hoooor Rihanna en P-Diddy.. Pfff wat doen die nou weer hier? Wil je gewoon even kleren kopen bij La Perla, mag je niet naar binnen omdat ZIJ er zijn... Nouja zeg. (Mijn echte reactie: WAH Vet coooool :D Dit was meer Maarten's leuke kijk erop haha ) Even voor de duidelijkheid: dit zijn dus gigantische wereldsterren die een vermogen hebben waar je voor gaat buigen. En ja ik bedoel letterlijk: BUIGEN.

Nou verdeeerr is het nogal saai geweest hier. Hahaha nee ik maak een grapje, het is hier top. Laatst ben ik met Candice naar een of andere kinderfilm met elfjes geweest!! Ik kon best goed de verschillende werkwoordsvormen horen dus ik zat daar helemaal trots te wezen haha! We liepen samen een beetje schuchter de filmzaal uit omdat daar alleen maar mensen liepen met kinderen. Als iemand aan ons zou vragen waar ons kind was: ‘dan was die al naar de WC gerend!'. Echt!

Op school is het wel steeds drukker eigenlijk! Laatst kregen we een Mid-term tentamen mee naar huis (dat wil zeggen: een tentamen in het midden van het semester) van French Cultural Influence. Nu zou je denken: OH wat een eitje als je die mee naar huis krijgt. NOU gelooooof me, dat is hierbij niet het geval! Zoals Candice zei: ‘we moesten regelmatig onze innerlijke non of monnik raadplegen'. Veel dingen zijn wel erg interessant, bijvoorbeeld de verhalen van King Arthur. Maar er zaten ook een aantal nogal filosofische vragen bij waar ik nogal een eind weg heb gepraat. Hoop dat ik er goed in ben.... Zal deze week blijken haha!

Ik zei toch dat ik Rob verslaafd aan series zou krijgen? Mission accomplished!! :D Die zit nu achter mij: ‘Suits' te kijken.. geweldig :D haha! Zelf hou ik wel nog lekker mijn series allemaal bij, inclusief nieuwe: Once Upon A Time. (Aanrader! Gaat wel over sprookjes)

Nou lieve leuke mensen, ik ga er weer vandoor! Maandag is de langste dag, dus dan zal ik me maar eens voorbereiden (of gaan slapen.. nog niet helemaal over uit welke het wordt).

Au revoir, bisous blabla xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


Rozemarijn


ps. Vorige verhaal was een beetje stijfjes. Kwam door teenpijn denk ik! Die is trouwens bijna weg.

pps. Weetje hoeveel geld het scheelt als je in het weekend niet op stap gaat? Veel. Heel heel veel.

ppps. Rennen over rotondes is nog steeds afgeraden. Ook rennen over een druk kruispunt.

Reacties

Reacties

Lies Mastenbroek

Hoi Roos,
Zo te lezen geniet je van het Parijse leven.
Leuk hoor, geniet er maar van.
Veel plezier en succes met de studie!
Groetjes,
Lies en Kees

Ruud

Mooi dat je teen weer op orde is, nu maar oppassen.
Heb je de langste dag overleefd ?
Volgens mij heb je het daar prima naar je zin en gaat
de studie ook wel goed.
Geniet ervan en mischien zien we je met de Kerst als je tenminste naar huis komt.

Het gaat je goed.

Gr. Aafke en Ruud

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!