roosinparijs.reismee.nl

De Eiffeltoren is stom!

Bonjouuuur

Ik heb een confessie, ik ben verslaafd. Niet aan drugs, roken of alcohol maar aan Internet!!! De eerste week dat ik hier was, heb ik zoveel mooie dingen gezien, maar mijn hart maakte een klein sprongetje wanneer ik zag dat er bij een restaurant (lees: mcdonalds) wifi was. Weetje hoeveeel je met internet kan doen?! Maaaar na VEEL GEDOE hebben we internet en een vaste lijn waarmee we gratis naar vaste lijnen in Nederland kunnen bellen. (oh yeaaaah) En eeeeeeeeeeeindelijk skypen!

Oke ik weet dat het nutteloze informatie was, maar ik wilde het even delen. Nu over hier! School is leuk, interessante lessen alleen weet ik nu dat ik nooit wat met management accounting ga doen. (DAT.IS.BO.RING.) Mensen zijn heeeel leuk!! 's Middags op school hebben ze hier pauze van 2 uur ofzo. Mensen zijn raar hier. En ik ga waarschijnlijk Martial Arts doen!! Oke het kan zijn dat het weer een bevlieging is (aangezien ik de afgelopen weken heb geroepen dat ik ga kickboksen en capoeira doen) maaaar ik sta er positief in!

Ik moet hier nog iemand vinden die met mij allemaal series wilt kijken!! Game of Thrones zal wel weer beginnen en How I Met Your Mother ook! Van de candeese meisjes hier hoorde ik al dat ik Suits moet gaan kijken, dus dat wordt mijn volgende verslaving. In Nederland zou ik naar Steven of Jelmer toe rennen, maar Rob is hier niet zo van de series helaas. (NOG niet!! Ik krijg m wel verslaafd... )

Hoewel ons huis chill is, heb ik al verteld dat we een raam bij de douche hebben? Nee, niet een subtiel klein raampje ergens boven in, maar ik sta vanaf 10cm boven me navel in me blootje voor het raam. Top. Heb gelukkig nog niemand zien kijken, maar je weet het NOOIT wie er in de bosjes zit te filmen! (Mocht iemand een filmpje/foto van me zien op internet, graag even melden a.u.b. )

Rob en ik zijn er wel al over uit dat we genoeg hebben van de Eiffeltoren. Telkens weer wijn drinken eronder en fotos maken.. Dat ding hebben we nu al zoooo vaak gezien... (oke ik lieg keihard want het is nog steeds cool) Oh ja ik heb ook wat foto's geupload! Nog steeds niet van het appartement (hehe t is een bende.. in mijn gedeelte dan) maar daaar ben ik mee bezig.

Ze hebben zo'n raar systeem hier! Bij elke vak op school heb je een miniproject, heeeeeeeeeelemaal niet praktisch!! Oh trouwens ik heb gister mijn Spaanse niveau test moeten doen en oh mijngoood ik heb echt heel hard gefaald! 80 vragen en vanaf de 40 heb ik random dingen zitten invullen(ik werd een beetje desperate dus het had niet zo veel zin) dus dat wordt nog wat!

De eerste afspraken zijn gemaakt om langs te komen!! Daan komt in oktober, mijn ouders en broertje komen in de herfstvakantie, mijn zus komt daarna een weekend partyen, dan komt Rikus nog ergens eind november, het weekend voor kerst komen 4 van de communicatiechicks en met oud en nieuw komen daphne lidi rens en Laura mij vergezellen!! Met Tessa (kwam ik achter dat die hier au pair wordt/nu is) ga ik vanavond gezellig wat drinken!! Nu moet ik nog met Eev en Murn mijn date afspreken want die ben ik hier ook al wel heel erg aan het missen :-(

Nou boys en girls, ik ben er weer vandoor! Over 1 week hebben Rob en ik trouwens afgesproken om te proberen Frans te spreken.(Jullie denken nu allemaal: HA lukt toch nieeee, maar NOU EN het gaat om de instelling!)

Ciaoooooooooooo

Ik bedoel:

Au revooooooooooir, bisous enzo!

Xx Roos

Reacties

Reacties

gab

Hahahahaha roosje jij ben toch ene he!!! Klinkt allemaal super leuk daar. Hoop dat je het net zo leuk hebt en zie je in dec!!! Xxx

zus

HAHAHA jij schrijft echt grappig, precies zoals je praat hahaha! Kei leuk wat je allemaal mee maakt en ik heb echt zin om naar je toe te gaan! Heel veel plezier daar nog! Kussiee

BTW Suits is echt een leuke serie en zeeeeeeeeer verslavend!! Ik denk dat zelfs Rob die verleiding niet kan weerstaan ;)

Eev

HAHAHAHA nice, dat raamXD

Ik kom waarschijnlijk pas in Janurari. Ik kan echt niet weg van Stage hier. Heb geen vrije dagen meer, dus weet niet of jij naar Malta kan komen voor een weekendje zon?:)

Tot wanneer ben je er precies. Ik zit aan de week van 14 januari te denken.. let me know babbbbbbyyyyyy


xxxxxxxxxxxxxx

Annemiek

Roos,
erg leuk je blog! Ria heeft hem ff doorgestuurd.
Hele fijne tijd daar!! En je weet niet of we nog een keer met alle zussen je komen overvallen met 7 luchtbedden bij ons. :)

Ruud

Hoi Roos, leuk dat je een periode in Parijs verblijft.
Je weet, wij komen er 4-5 keer per jaar door of langs.
Het is een boeiende stad waar je je niet hoeft te vervelen.
Natuurlijk is daar ook mijn zo geliefde Renault Atelier te vinden.
L`Atelier Champs-Elysées Parijs. Ik ben er een paar keer geweest, erg leuk.
Natuurlijk is er veel meer te zien, maar dat zal je zelf wel ondekken. a.s. maandag ga ik naar je ouders, ik ben in de buurt en vindt het leuk even langs te gaan.
Het gaat je goed en tot een volgende reatie.

Gr. Ruud

Lies Mastenbroek

Hoi Roos,

Ik hoorde van je moeder dat je inmiddels in Parijs studeert, erg leuk.Prima ervaring in een boeiende stad.
Ik werk 40 jaar bij Delta Psychiatrisch Centrum.Ik heb dat donderdag met een club mensen gevierd, qwaaronder je ouders, was erg gezellig1 Ik wens je een leuke tijd toe, geniet er van! Groetjes, Lies

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!